Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. inwestycji i gospodarki komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2023-06-12
Termin składania dokumentów
2023-06-23
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:

  1. Co najmniej trzyletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  2. Praktyczna znajomość przepisów prawnych – ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, 
  3. Umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
  4. Umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,
  5. Obywatelstwo polskie,
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych,
  7. Korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  9. Nieposzlakowana opinia,
  10. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,Wymagania dodatkowe:
    a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarkia, fax),
    b) zdolność analitycznego myślenia,
    c) odporność na stres,                                                                                                                                                                                     d) prawo jazdy kat. B
Zakres obowiązków

Do zadań stanowiska należy prowadzenie spraw związanych z obsługą procesu zamówień publicznych realizowanych w Urzędzie Gminy a w szczególności:

  1. Współpraca z pracownikami realizującymi inwestycje gminne w prowadzeniu procedury zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w prowadzeniu procedury wyłonienia wykonawców w ramach Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Gminie Głusk, których wartość netto jest niższa od kwoty 130 000 zł.
  3. Udział w obsłudze techniczno – organizacyjnej procesu zamówień publicznych dla Gminy Głusk.
  4. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczących realizowanych inwestycji na terenie gminy.
  5. Współpraca z innymi stanowiskami pracy w ramach realizacji zadań na powierzonym stanowisku, w tym z radcą prawnym odpowiedzialnym za proces zamówień publicznych.
  6. Udział w tworzeniu dokumentów, strategii, wniosków do instytucji zewnętrznych mających na celu pozyskiwanie środków i funduszy inwestycyjnych oraz udział w ich rozliczaniu.
  7. Udział w procesie planowania i przygotowania inwestycji, w tym współpraca z projektantami i wykonawcami. Do zadań należy także udział w trakcie wykonywania i rozliczania inwestycji.
  8. Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska pracy.
  9. Zachowanie zasad prawnych związanych z ochroną danych osobowych.
Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia  dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0%

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 23 czerwca 2023 r. (piątek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. inwestycji i gospodarki komunalnej” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy.

Załączniki
  • pdf 35,5 KB pobrano: 98 razy

  • Wybrany kandydat
    Katarzyna Głaz

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Katarzyna Głaz spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Zarówno w teście jak i w rozmowie kwalifikacyjnej uzyskała niemal maksymalne ilości punktów. Wykazała się znakomitą znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku, o które aplikowała.
    Katarzyna Głaz

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 12-06-2023 15:01:55