Stanowisko pracy ds. inwestycji i gospodarki komunalnej
Wykształcenie wyższe
Wymagania obowiązkowe:
- Co najmniej trzyletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
- Praktyczna znajomość przepisów prawnych – ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- Umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
- Umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- Nieposzlakowana opinia,
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarkia, fax),
b) zdolność analitycznego myślenia,
c) odporność na stres, d) prawo jazdy kat. B
Do zadań stanowiska należy prowadzenie spraw związanych z obsługą procesu zamówień publicznych realizowanych w Urzędzie Gminy a w szczególności:
- Współpraca z pracownikami realizującymi inwestycje gminne w prowadzeniu procedury zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w prowadzeniu procedury wyłonienia wykonawców w ramach Regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Gminie Głusk, których wartość netto jest niższa od kwoty 130 000 zł.
- Udział w obsłudze techniczno – organizacyjnej procesu zamówień publicznych dla Gminy Głusk.
- Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczących realizowanych inwestycji na terenie gminy.
- Współpraca z innymi stanowiskami pracy w ramach realizacji zadań na powierzonym stanowisku, w tym z radcą prawnym odpowiedzialnym za proces zamówień publicznych.
- Udział w tworzeniu dokumentów, strategii, wniosków do instytucji zewnętrznych mających na celu pozyskiwanie środków i funduszy inwestycyjnych oraz udział w ich rozliczaniu.
- Udział w procesie planowania i przygotowania inwestycji, w tym współpraca z projektantami i wykonawcami. Do zadań należy także udział w trakcie wykonywania i rozliczania inwestycji.
- Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska pracy.
- Zachowanie zasad prawnych związanych z ochroną danych osobowych.
1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0%
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 23 czerwca 2023 r. (piątek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. inwestycji i gospodarki komunalnej” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.
Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy.
Dodano do BIP dnia 12-06-2023 15:01:55