Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2023-10-02
Termin składania dokumentów
2023-10-16
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:

Osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku powinna wykazać się co najmniej trzyletnim stażem pracy na stanowisku związanym z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej, praktyczną znajomością procedur związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków krajowych i UE, w tym w ramach krajowych lub regionalnych programów operacyjnych, praktyczną znajomością przepisów prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. 

Wymagania dodatkowe:

- zdolność analitycznego myślenia,

- umiejętność pracy w zespole,

- odporność na stres,

- obsługa interesantów,

Zakres obowiązków
  1. Wyszukiwanie dostępnych zewnętrznych źródeł finansowania projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych.
  2. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na dofinansowanie projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych, w tym ze środków UE – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z założeniami naborów/konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  3. Bieżąca obsługa projektów w okresie ich realizacji i trwałości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i postanowieniami zawartych umów, w tym m.in. w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i rozliczania, w szczególności m.in. sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdań.
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów i finansowym rozliczeniem.
  5. Monitorowanie prawidłowości przebiegu projektów, w tym w zakresie zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
  6. Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  7. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie umów z Wykonawcami, a także współpraca z nimi.
  8. Promocja i ewaluacja projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  9. Współpraca z właściwymi Referatami UG Głusk.
  10. Współpraca i utrzymywanie kontaktu z Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów.
  11. Archiwizacja dokumentacji.
  12. Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektów.
Wymagane dokumenty

1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

2) kopia  dowodu osobistego

3) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

6) CV i list motywacyjny

7) kopie świadectw pracy potwierdzające co najmniej 3 - letnie doświadczenie na stanowisku związanym z pozyskiwaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej,

8) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.)

9) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1 20-388 Dominów 

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 16 października 2023 r. (poniedziałek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczania środków zewnętrznych” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771oraz Agnieszka Potępska  - Kierownik Referetu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji tel. 81 75 99 400.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 02-10-2023 13:26:02