Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Biura Podatków i Opłat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2023-10-20
Termin składania dokumentów
2023-11-06
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku powinna wykazać się:

1)    co najmniej 3-letnim stażem pracy na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu podatków i opłat lokalnych

2)    praktyczną znajomością przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw i rozporządzeń dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym ich ewidencji księgowej, sprawozdawczości, stosowania ulg w zapłacie i egzekwowania zaległości

3)    umiejętnością kierowania zespołem

  • umiejętnością sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
  • umiejętnością obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office
  • posiadać obywatelstwo polskie
  • posiadać pełną zdolność do czynności prawnych
  • korzystać z pełni praw publicznych
  • posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
  • wykazać się nieposzlakowaną opinią
  • wykazać się niekaralnością za przestępstwo popełnione umyślnie.

Wymagania dodatkowe:

  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność przyjmowania interesantów
  • odporność na stres      
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

 

Zakres obowiązków

Do zadań Kierownika Biura Podatków i Opłat należy, w szczególności:

  • nadzór nad pracownikami biura, w tym wykonywanie czynności należących do zakresu działania biura
  • organizacja pracy biura
  • prowadzenie postępowań odwoławczych z zakresu spraw podatkowych
  • sporządzanie sprawozdawczości z zakresu podatków i opłat oraz pomocy publicznej
  • zatwierdzanie decyzji, postanowień, projektów uchwał Rady Gminy, materiałów do projektu budżetu gminy i pozostałych pism należących do zakresu działania biura.
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

2) kopia  dowodu osobistego

3) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

6) CV i list motywacyjny

7) kopie świadectw pracy, a w przypadku niezakończonych okresów pracy oświadczenie o zatrudnieniu

8) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.)

9) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia wynosi 0%.

Miejsce składania dokumentów

Urzą Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 6 listopada 2023 r. (poniedziałek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Kierownik Biura Podatków i Opłat"” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771 oraz Agnieszka Ciszewska -Skarbnik Gminy tel. 81 75 18 635

 

Załączniki
  • pdf 36,4 KB pobrano: 130 razy

  • Wybrany kandydat
    Ewa Sulowska

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Ewa Sulowska spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Zarówno w teście kwalifikacyjnym jak i w rozmowie uzyskała najwyższą ilość punktów spośród kandydatów, którzy złożyli swoje aplikacje, wykazując się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku o które aplikowała. Dziękujemy kandydatom za zainteresowanie się konkursem i złożenie swojej aplikacji.
    Dorota Szczerbic

    Ewa Sulowska

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 20-10-2023 12:57:27