Kierownik Biura Podatków i Opłat
Wykształcenie wyższe
Wymagania obowiązkowe:
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku powinna wykazać się:
1) co najmniej 3-letnim stażem pracy na stanowiskach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu podatków i opłat lokalnych
2) praktyczną znajomością przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Ordynacja podatkowa, ustaw i rozporządzeń dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych i opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, w tym ich ewidencji księgowej, sprawozdawczości, stosowania ulg w zapłacie i egzekwowania zaległości
3) umiejętnością kierowania zespołem
- umiejętnością sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
- umiejętnością obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office
- posiadać obywatelstwo polskie
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych
- korzystać z pełni praw publicznych
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
- wykazać się nieposzlakowaną opinią
- wykazać się niekaralnością za przestępstwo popełnione umyślnie.
Wymagania dodatkowe:
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność przyjmowania interesantów
- odporność na stres
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Do zadań Kierownika Biura Podatków i Opłat należy, w szczególności:
- nadzór nad pracownikami biura, w tym wykonywanie czynności należących do zakresu działania biura
- organizacja pracy biura
- prowadzenie postępowań odwoławczych z zakresu spraw podatkowych
- sporządzanie sprawozdawczości z zakresu podatków i opłat oraz pomocy publicznej
- zatwierdzanie decyzji, postanowień, projektów uchwał Rady Gminy, materiałów do projektu budżetu gminy i pozostałych pism należących do zakresu działania biura.
Wymagane dokumenty:
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
2) kopia dowodu osobistego
3) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
6) CV i list motywacyjny
7) kopie świadectw pracy, a w przypadku niezakończonych okresów pracy oświadczenie o zatrudnieniu
8) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.)
9) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Pełny wymiar czasu pracy.
Wskaźnik zatrudnienia wynosi 0%.
Urzą Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 6 listopada 2023 r. (poniedziałek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko Kierownik Biura Podatków i Opłat"” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.
Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771 oraz Agnieszka Ciszewska -Skarbnik Gminy tel. 81 75 18 635
Dodano do BIP dnia 20-10-2023 12:57:27