Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2024-03-07
Termin składania dokumentów
2024-03-18
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku powinna wykazać się:

  1. Co najmniej pięcioletnim stażem pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 poz. 530).
  2. Praktyczną znajomością przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA.
  3. Wymagane doświadczenie min. 5 lat w zakresie praktycznej znajomości i stosowania procedury określonej przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ U. z 2023 poz. 977 z późn. zm.) dotyczącej opracowywania i zmian w miejscowym planie zagospodarowania oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
  4. Prowadzenie spraw związanych z prowadzeniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w tym:
  • Przygotowywanie projektów uchwał o przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania , zmian do nich i studium
  • Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania terenu oraz ich przechowywanie
  • Dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania terenu
  • Ocena i analiza dokonania zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy.
  1. Umiejętnością biegłej obsługi komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel)

Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z kwestiami planowania przestrzennego i gospodarowania nieruchomościami oraz umiejętność pracy zespołowej, elastyczność, umiejętność radzenia sobie ze stresem czy wielozadaniowość.
Zakres obowiązków

1. Prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem i realizacją planów miejscowych, studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz planu ogólnego gminy wraz z uzgodnieniami   we właściwych organach i jednostkach,  w tym:

  • Przygotowywanie projektów uchwał o przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania , zmian do nich i studium
  • Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania terenu oraz ich przechowywanie
  • Dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzania miejscowych planów zagospodarowania terenu
  • Ocena i analiza dokonania zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy.

2. Przechowywanie studium, planu ogólnego oraz planów zagospodarowania przestrzennego a także prowadzenie aktualizacji systemu informacji przestrzennej Gminy Głusk,

3. Administrowanie i gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości,

4. Współpraca z sądami oraz organami administracji rządowej i samorządowej   w zakresie gospodarowania nieruchomościami,

5. Prowadzenie spraw wynikających  z ustawy o gospodarce nieruchomościami w zakresie obrotu nieruchomościami;

a) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości na rzecz Gminy,

b) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą prawa własności nieruchomości gruntowej,

c) prowadzenie spraw związanych z zamianą nieruchomości pomiędzy Gminą a Skarbem Państwa, jednostkami samorządu terytorialnego, innymi osobami prawnymi i osobami fizycznymi,

d) prowadzenie spraw związanych z darowizną nieruchomości pomiędzy Gminą a Skarbem Państwa i innymi jednostkami samorządu terytorialnego,

e) przygotowywanie dokumentów związanych z prawem pierwokupu nieruchomości przez Gminę,

6. Prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem,

7. Regulacja stanów prawnych nieruchomości mienia gminnego,

8. Prowadzenie procedury ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości zgodnie z art. 124 ustawy o gospodarce nieruchomościami,

9. Prowadzenie spraw związanych ze stwierdzaniem ostateczności Aktów Własności Ziemi oraz prostowanie omyłek pisarskich w tych dokumentach,

10. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą odszkodowań za nieruchomości, które z mocy prawa stały się własnością Gminy,

11. Planowanie i wnioskowanie potrzeb rzeczowych i finansowych celem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie z zakresu wykonywanych zadań,

12. Analiza danych i przygotowywanie sprawozdań i zestawień z zakresu wykonywanych zadań;

13. Przygotowanie uchwał, zarządzeń i decyzji w zakresie stanowiska pracy,

14. Obsługa Interesanta Referatu Strategii i Rozwoju poprzez udzielanie kompleksowej informacji w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy,

15. Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum tut. Urzędu,

16. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie,

17. Wykonywanie innych, nie ujętych w powyższym zakresie czynności spraw zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy,

18. Zastępstwo w czasie urlopu lub innej nieobecności pracownika ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego.

 

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

2) kopia  dowodu osobistego

3) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

6) CV i list motywacyjny

7) kopie świadectw pracy, a w przypadku niezakończonych okresów pracy oświadczenie o zatrudnieniu - potwierdzające min. 5 -letni staż pracy w JST,

8) inne dokumenty potwierdzające znajmość kwestii planowania przestrzennego i gopospodarowania nieruchomościami (np. zakresy czynności na zajmowanych stanowiskach pracy, studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp.)

9) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0%.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 18 marca 2024 r. (poniedziałek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego ” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771.

Załączniki
  • pdf 34,3 KB pobrano: 45 razy

  • Wybrany kandydat
    Alina Kępa

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Alina Kępa spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Zarówno w teście kwalifikacyjnym jak i w rozmowie uzyskała maksymalną ilość punktów, wykazując się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku o które aplikowała.
    Alina Kępa

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 07-03-2024 13:26:17