Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. inwestycji i projektów z funduszy zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2024-04-16
Termin składania dokumentów
2024-04-29
Wymagane wykształcenie

Wyższe techniczne

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagane doświadczenie:

Osoba zatrudniona na przedmiotowym stanowisku powinna wykazać się:

  1. Znajomością przepisów ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, KPA.
  2. Umiejętnością biegłej obsługi komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel)

Wymagania dodatkowe:

Preferowani będą kandydaci posiadający szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.

Zakres obowiązków

Zakres czynności pracownika ds. inwestycji i projektów z funduszy zewnętrznych:

  1. Weryfikacja kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót dotyczących remontów i inwestycji gminnych.
  2. Nadzór i rozliczanie inwestycji gminnych i remontów.
  3.  Weryfikacja, ocena i wskazanie korekt zlecanych do opracowania podmiotom zewnętrznym projektów budowlanych i dokumentacji technicznych.
  4. Udział w przygotowywaniu określonych wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, oraz nadzór nad ich realizacją i udział przy rozliczaniu w przypadku otrzymania środków.
  5. Sporządzanie i analiza dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.) w zakresie stanowiska pracy,
  6. Obsługa Interesantów w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji.
  7. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy prowadzącymi procedury zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
  8. Stosowanie regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Gminie Głusk, których wartość netto jest niższa od kwoty 130 000 zł.
  9. Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska.
  10. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie,
  11. Wykonywanie innych, nie ujętych w powyższym zakresie czynności spraw zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza Gminy
  12. Zastępowanie w czasie urlopu lub innej nieobecności pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty:

1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe techniczne

2) kopia  dowodu osobistego

3) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

5) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

6) CV i list motywacyjny

7) inne dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy

8) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0%

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. inwestycji i projektów z funduszy zewnętrznych” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Łukasz Wójtowicz - Zastępca Wójta Gminy tel. 81 75 19 713 oraz Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 16-04-2024 15:18:25