Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2017-05-08
Termin składania dokumentów
2017-05-19
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania obowiązkowe :

a)    co najmniej 2 - letni staż pracy na stanowisku związanym ze sprawami bieżącego utrzymania infrastruktury drogowej lub gospodarki komunalnej w jednostkach samorządu terytorialnego (zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.),

b)     znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj. znajomość następujących ustaw : 

– ustawy o drogach publicznych,

- ustawy o samorządzie gminnym,

- ustawy o pracownikach samorządowych,

- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, 

c)     umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)

d)    umiejętność obsługi pakietu programów biurowych (Word, Excel),

e)     obywatelstwo polskie,

f)      pełna zdolność do czynności prawnych,

g)    korzystnie z pełni praw publicznych,

h)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

i)      nieposzlakowana opinia,

j)      niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

2. Wymagania dodatkowe :

a)    umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),

b)     zdolność analitycznego myślenia,

c)    komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

d)    odporność na stres,

f)   prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków
  1. Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego i pobierania opłat z tym związanych.
  2. Sporządzanie protokołów odbioru pasa drogowego oraz kontrola stanu pasa drogowego po przeprowadzonych inwestycjach na podstawie wydanych decyzji.
  3. Wydawanie decyzji dotyczących wycinania i nasadzeń drzew w pasach dróg publicznych.
  4. Sporządzanie wniosków o wycinkę drzew w pasie dróg gminnych.
  5. Przygotowywanie umów dotyczących przyłączania nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej.
  6. Wydawanie decyzji o naliczaniu opłat adiacenckich w związku ze wzrostem wartości nieruchomości po wybudowaniu infrastruktury technicznej Gminy.
  7. Dokonywanie okresowych przeglądów  infrastruktury technicznej Gminy.
Wymagane dokumenty

a)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

b)    kopia  dowodu osobistego,

c)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

d)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

e)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

f)     CV i list motywacyjny,

g)    kopie świadectw pracy,

h)   inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

i)     dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”.

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin pok. nr 110 Sekretariat

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 19 maja 2017 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

Więcej informacji udziela Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Pani Anna Kruk Tel. 81 75 99 400.


Jacek Zalewski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 08-05-2017 12:51:57