Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej
wyższe
- Wymagania obowiązkowe :
a) co najmniej 2 - letni staż pracy na stanowisku związanym ze sprawami bieżącego utrzymania infrastruktury drogowej lub gospodarki komunalnej w jednostkach samorządu terytorialnego (zgodnie z art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.),
b) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj. znajomość następujących ustaw :
– ustawy o drogach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)
d) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych (Word, Excel),
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych,
g) korzystnie z pełni praw publicznych,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
i) nieposzlakowana opinia,
j) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
2. Wymagania dodatkowe :
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
b) zdolność analitycznego myślenia,
c) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
d) odporność na stres,
f) prawo jazdy kat. B
- Wydawanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego i pobierania opłat z tym związanych.
- Sporządzanie protokołów odbioru pasa drogowego oraz kontrola stanu pasa drogowego po przeprowadzonych inwestycjach na podstawie wydanych decyzji.
- Wydawanie decyzji dotyczących wycinania i nasadzeń drzew w pasach dróg publicznych.
- Sporządzanie wniosków o wycinkę drzew w pasie dróg gminnych.
- Przygotowywanie umów dotyczących przyłączania nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej.
- Wydawanie decyzji o naliczaniu opłat adiacenckich w związku ze wzrostem wartości nieruchomości po wybudowaniu infrastruktury technicznej Gminy.
- Dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury technicznej Gminy.
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”.
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin pok. nr 110 Sekretariat
Dokumenty należy składać do dnia 19 maja 2017 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.
Więcej informacji udziela Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Pani Anna Kruk Tel. 81 75 99 400.
Dodano do BIP dnia 08-05-2017 12:51:57