Stanowisko pracy ds. księgowości
Wyższe (preferowane ekonomiczne lub rachunkowość i finanse)
- Wymagania obowiązkowe :
a) co najmniej 2 - letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.) lub Urzędach Skarbowych.
b) znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj. znajomość następujących ustaw :
– ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)
d) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych (Word, Excel),
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych,
g) korzystnie z pełni praw publicznych,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
i) nieposzlakowana opinia,
j) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
2. Wymagania dodatkowe :
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
b) zdolność analitycznego myślenia,
c) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
d) odporność na stres,
f) prawo jazdy kat. B
- Dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Urząd Gminy, zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont.
- Prowadzenie ewidencji księgowej projektów realizowanych z udziałem środków budżetu UE.
- Sporządzanie analiz, sprawozdań Z zakresu operacji finansowych dotyczących projektów realizowanych przy udziale środków UE.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta 011, 013, 020 (środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych).
- Uzgadnianie i weryfikacja gruntów, poprzez porównanie ewidencji księgowej z ewidencją zasobu nieruchomości.
- Naliczanie amortyzacji środków trwałych stosując metodę liniową tj. na koniec każdego roku.
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”.
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk Dominów, ul. Rynek 1 20 - 388 Lublin (Sekretariat)
Dokumenty należy składać do dnia 14 czerwca 2017 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. księgowości” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.
Więcej informacji udziela Pani Henryka Przystupa tel. 81 75 18 635
Dodano do BIP dnia 30-05-2017 13:04:12