Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczeń środków zewnętrznych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, w Biurze Zarządzania Projektami z Funduszy Unii Europejskiej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2017-07-28
Termin składania dokumentów
2017-08-09
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania obowiązkowe:

a)    co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy UE,

b)    praktyczna znajomością procedur związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym w ramach krajowych lub regionalnych programów operacyjnych,

c)    znajomość przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych,

d)    podstawowa znajomością zasad rachunkowości,

e)    znajomość: Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, 

f)     umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)

g)    umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,

h)   obywatelstwo polskie,

i)     pełna zdolność do czynności prawnych,

j)      korzystnie z pełni praw publicznych,

k)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

l)     nieposzlakowana opinia,

m)  niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.

 2. Wymagania dodatkowe:

  1. a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
    b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
    c) zdolność analitycznego myślenia,
    d) odporność na stres
Zakres obowiązków
  1. Wyszukiwanie dostępnych zewnętrznych źródeł finansowania projektów „miękkich” oraz  inwestycyjnych.
  2. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na dofinansowanie projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych, w tym środków UE – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z założeniami naborów/konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  3. Bieżąca obsługa projektów w okresie ich realizacji i trwałości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i postanowieniami zawartych umów, w tym m.in. w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i rozliczania, w szczególności m.in. sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdań.
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów i finansowym rozliczeniem.
  5. Monitorowanie prawidłowości przebiegu projektów, w tym w zakresie zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
  6. Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  7. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie umów z Wykonawcami, a także współpraca z nimi.
  8. Promocja i ewaluacja projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  9. Współpraca z właściwymi Referatami UG Głusk.
  10.  Współpraca i utrzymywanie kontaktu z Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów.
  11. Archiwizacja dokumentacji.
  12. Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektów.
Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia  dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, (w tym potwierdzające znajomość języka obcego).
i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy. Zatrudnienie do zakończenia obecnej perspektywy finansowej UE, tj. co najmniej do 31 grudnia 2020 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388  Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 9 sierpnia 2017 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy  ds. pozyskiwania i rozliczeń środków zewnętrznych” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

Więcej informacji udziela : Anna Kruk Tel. 81 75 99 400


Karol Salagierski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 28-07-2017 09:04:28