Stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczeń środków zewnętrznych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, w Biurze Zarządzania Projektami z Funduszy Unii Europejskiej
Wyższe
- Wymagania obowiązkowe:
a) co najmniej 3 - letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z funduszy UE,
b) praktyczna znajomością procedur związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym w ramach krajowych lub regionalnych programów operacyjnych,
c) znajomość przepisów w zakresie udzielania zamówień publicznych,
d) podstawowa znajomością zasad rachunkowości,
e) znajomość: Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
f) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)
g) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,
h) obywatelstwo polskie,
i) pełna zdolność do czynności prawnych,
j) korzystnie z pełni praw publicznych,
k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
l) nieposzlakowana opinia,
m) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
2. Wymagania dodatkowe:
- a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
c) zdolność analitycznego myślenia,
d) odporność na stres
- Wyszukiwanie dostępnych zewnętrznych źródeł finansowania projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych na dofinansowanie projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych, w tym środków UE – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z założeniami naborów/konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Bieżąca obsługa projektów w okresie ich realizacji i trwałości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i postanowieniami zawartych umów, w tym m.in. w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i rozliczania, w szczególności m.in. sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdań.
- Nadzór nad prawidłową realizacją projektów i finansowym rozliczeniem.
- Monitorowanie prawidłowości przebiegu projektów, w tym w zakresie zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
- Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie umów z Wykonawcami, a także współpraca z nimi.
- Promocja i ewaluacja projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Współpraca z właściwymi Referatami UG Głusk.
- Współpraca i utrzymywanie kontaktu z Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów.
- Archiwizacja dokumentacji.
- Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektów.
1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, (w tym potwierdzające znajomość języka obcego).
i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.).
Pełny wymiar czasu pracy. Zatrudnienie do zakończenia obecnej perspektywy finansowej UE, tj. co najmniej do 31 grudnia 2020 r.
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 9 sierpnia 2017 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. pozyskiwania i rozliczeń środków zewnętrznych” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.
Więcej informacji udziela : Anna Kruk Tel. 81 75 99 400
Dodano do BIP dnia 28-07-2017 09:04:28