Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. ewidencji działalności gospodarczej i ochrony środowiska

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2020-08-26
Termin składania dokumentów
2020-09-07
Wymagane wykształcenie

Wykształcanie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania obowiązkowe :

1) Wykształcenie wyższe.

2) Co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282).

3) Znajomość przepisów ustaw: o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, Prawo przedsiębiorców, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o ochronie środowiska, o utrzymaniu czystości porządku w gminach, o odpadach, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, oraz KPA.

4) Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel) oraz systemu teleinformatycznego do obsługi CEIDG,

 2. Wymagania dodatkowe :

1) Dodatkowo preferowane studia podyplomowe, szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy,

2) Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym

Zakres obowiązków
  1. Wykonywanie zadań z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorców (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki:

a)  przyjmowanie  od przedsiębiorców wniosków CEIDG-1: o wpis do CEIDG, o zmianę wpisu w CEIDG oraz innych danych, o zawieszeniu wykonywania działalności gospodarczej, o wznowieniu wykonywania działalności gospodarczej, o wykreśleniu przedsiębiorcy z CEIDG;

b) potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy składającego wniosek CEIDG-1 oraz pokwitowanie przyjęcia wniosku;

c) wzywanie do skorygowania lub uzupełnienia niepoprawnego wniosku CEIDG-1 pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania;

d) przekształcenie wniosku na formę dokumentu elektronicznego, opatrywanie go podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu albo potwierdzonego profilu zaufanego ePUAP;

e) udzielanie informacji o przedsiębiorcach z danych archiwalnych figurujących w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej do 31 grudnia 2011 r. przez Wójta Gminy Głusk;

f) współpraca z Referatem Finansowo – Księgowym i Podatków w celu prawidłowego rozliczenia podatku i kontroli podmiotów gospodarczych pod względem prawidłowości deklarowanej powierzchni wykorzystywanej pod tą działalność,

2. W zakresie wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zgodnie z ustawą   z dnia 26 października 1982 r. O wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi:

a)prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń,

b) przygotowanie decyzji zezwalających i cofających zgodę na sprzedaż napojów alkoholowych,

c) prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie,

d) naliczanie opłat w tym zakresie,

e) współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie realizacji zapisów ww. ustawy,

3. W zakresie działania ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska :

a) prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska,

b) sporządzenie wykazów zawierających informację i dane o zakresie korzystania ze środowiska i wysokości należnych opłat;

c) zadania wynikające z „Programu ochrony powietrza dla strefy lubelskiej”

 4. W zakresie działania ustawy z dnia 13 września 1996 r. O utrzymaniu czystości i porządku w gminach :

a) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,

b)miesięczne rozliczenie usługi podmiotu wyłonionego w drodze przetargu na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych  na podstawie umowy zawartej z gminą,

c) obsługa BDO w zakresie gospodarowania odpadami na terenie gminy,

d) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

e) współudział w opracowaniu potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ww. ustawą oraz ich stała aktualizacja,

f) współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do Zamówienia,

g) przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,

h) współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,

i) prowadzenie kampanii edukacyjno – informacyjnej wśród mieszkańców gminy w zakresie prawidłowej selekcji odpadów komunalnych,

j) opracowanie informacji do zamieszania  na stronie internetowej gminy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,

k) realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych,

Wymagane dokumenty

a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

b) kopia  dowodu osobistego,

c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

f) CV i list motywacyjny,

g) kopie świadectw pracy,

h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie dyplomów, szkoleń, kursów itp.),

i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.   o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 7 września 2020 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. ewidencji działalności gospodarczej i ochrony środowiska” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

Więcej informacji udziela Pan Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771.


Anna Ogrodnik

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 26-08-2020 10:06:44