Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. podatków i opłat

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2020-12-01
Termin składania dokumentów
2020-12-11
Wymagane wykształcenie

Wyższe ekonomiczne lub prawnicze

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania obowiązkowe :
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze.
  • Znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz KPA.
  • Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
  1. Wymagania dodatkowe :
  • Dodatkowo preferowane studia podyplomowe, szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
  • Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym.
Zakres obowiązków
  1. Zakres obowiązków:
    1. Wymiar podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportowych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, w tym: a)przyjmowanie i weryfikacja informacji i deklaracji                                                                         b)wzywanie do złożenia informacji i deklaracji                                                                                  c)dokonywanie wymiaru i korekt wymiaru w ciągu roku podatkowego w związku z powstaniem lub wygaśnięciem obowiązku podatkowego                                                                                   d)prowadzenia postępowań dowodowych                                                                                    e)wydawanie i wysyłanie decyzji ustalających i określających wysokość zobowiązań podatkowych.
    2. Prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji wymiarowych należnych zobowiązań podatkowych.
    3. Weryfikacja posiadanych informacji podatkowych pod kątem ich zgodności z ewidencją gruntów i budynków.
    4. Aktualizowanie bazy danych podatników.
    5. Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
    6. Prowadzenie postępowań w zakresie stosowania ulg w zapłacie podatków.
    7. Prowadzenie rejestru przypisów i odpisów na podstawie zmian dokonywanych w ewidencji pojazdów.
    8. Udzielanie pisemnych informacji na wniosek KRUS i innych podmiotów.
    9. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
    10. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania projektu budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu oraz uchwał dotyczących podatków lokalnych.
    11. Naliczanie skutków obniżenia stawek podatków oraz skutków udzielenia ulg w spłacie podatków do celów sprawozdawczości budżetowej.
    12. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanych podatków.
    13. Obsługa interesantów.
Wymagane dokumenty
  1. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  2. kopia  dowodu osobistego,
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. CV i list motywacyjny,
  7. kopie świadectw pracy,
  8. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie dyplomów, szkoleń, kursów itp.),
  9. dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn.            21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0%

Miejsce składania dokumentów

Urzą Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20 - 388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 11 grudnia 2020 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. podatków i opłat” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771, Pani Agnieszka Ciszewska Tel 81 75 18 635.


Marzena Granowicz

Aleksandra Patrycja Miazek

Bartłomiej Parcheta

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 01-12-2020 14:31:04