Stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej
Wykształcenie wyższe
- Wymagania obowiązkowe :
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282).
- Znajomość przepisów ustaw: Ordynacja podatkowa, O podatkach i opłatach lokalnych, O podatku rolnym, O podatku leśnym, O rachunkowości, Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz KPA.
- Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
- Wymagania dodatkowe :
- Dodatkowo preferowane szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
- Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów gminy z tytułu podatków lokalnych i innych należności gminy.
- Uzgadnianie ewidencji analitycznej z ewidencją syntetyczną zakresie określonym w pkt. 1.
- Uzgadnianie rejestru przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych.
- Rozliczanie sołtysów z zainkasowanych podatków, naliczanie wynagrodzenia za inkaso.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków z inkasentami.
- Naliczanie wpłat na rzecz izby rolniczej.
- Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie dochodów i należności z tytułu podatków lokalnych.
- Uzgadnianie sald poszczególnych podatników na koniec roku budżetowego, weryfikacja stanu należności, zaległości i nadpłat.
- Naliczanie odpisów aktualizujących należności z tytułu podatków.
- Wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w płatności podatków.
- Obsługa interesantów.
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy potwierdzające co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie zaświadczeń o udziale w szkoleniach, kursach itp.),
- dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1 20 - 388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 8 czerwca 2021 r. do godz. 16.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. księgowości podatkowej” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test z wiedzy na temat znajomości wymienionych przepisów prawa (I etap) oraz na rozmowę kwalifikacyjną (II etap).
Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771, Pani Agnieszka Ciszewska Tel 81 75 18 635.
Dodano do BIP dnia 28-05-2021 12:44:10