Stanowisko pracy ds. budownictwa
Wykształcenie wyższe
- Wymagania obowiązkowe :
- Wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa,
- Co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282).
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz KPA.
- Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
- Wymagania dodatkowe :
- Dodatkowo preferowane szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
- Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym.
- Sporządzanie oraz weryfikacja kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót dotyczących wybranych remontów i inwestycji gminnych.
- Nadzór i rozliczanie wybranych inwestycji gminnych i remontów.
- Weryfikacja, ocena i wskazanie korekt zlecanych do opracowania podmiotom zewnętrznym projektów budowlanych i dokumentacji technicznych.
- Prowadzenie procedury związanej z wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dotyczących realizowanych na terenie gminy inwestycji zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Udział w przygotowywaniu określonych wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków UE, oraz nadzór nad ich realizacją i udział przy rozliczaniu w przypadku otrzymania środków zewnętrznych.
- Organizowanie na swoim stanowisku pracy postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych (w tym oświatowych) będących własnością gminy.
- Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska.
- Obsługa interesantów.
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy potwierdzające co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- kopia uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierów budowlanych,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie zaświadczeń o udziale w szkoleniach, kursach itp.),
- dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
4/5 etatu
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 4 października r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test z wiedzy na temat znajomości wymienionych przepisów prawa (I etap) oraz na rozmowę kwalifikacyjną (II etap).
Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771,
Dodano do BIP dnia 21-09-2021 11:55:39