Specjalista ds. rozliczeń projektu nr POIG.08.03.00-06-040/12 pn.”Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Głusk”.
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne
Wymagania obowiązkowe: a) co najmniej 2-letnie doświadczenie w rozliczaniu środków z funduszy UE, b) praktyczna znajomość procedur związanych z rozliczaniem projektów w ramach Priorytetu 8 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, c) podstawowa znajomość zasad rachunkowości, d) znajomość przepisów prawnych regulujących wdrażanie środków unijnych, e) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kpa, f) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.) g) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Orfice, h) obywatelstwo polskie, i) pełna zdolność do czynności prawnych, j) korzystnie z pełni praw publicznych, k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, l) nieposzlakowana opinia, ł) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, 2. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej, b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax), c) zdolność analitycznego myślenia, d) odporność na stres, e) znajomość języka angielskiego
1. Prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z projektem, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi programowymi. 2. Opracowywanie dokumentów związanych z rozliczaniem projektu. 3. Raportowanie z przebiegu prac, sprawozdawczość. 4. Współpraca z jednostkami zaangażowanymi w realizację projektu. 5. Zarządzanie finansowe projektem. 6. Udział w opracowaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną i finansową projektu. 7. Prowadzenie korespondencji wewnętrznej związanej z realizacją projektu. 8. Analizowanie postępu finansowego realizacji projektu. 9. Współpraca z zespołem projektowym i księgowością. 10. Monitorowanie przepisów dotyczących prawidłowego rozliczenia projektu. 11. Kontrola prawidłowego wydatkowania dotacji i nadzór nad postępem finansowanego realizowania projektu. 12. Współpraca z Partnerem projektu. 13. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej projektu i jej archiwizowanie.
1.Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, b) kopia dowodu osobistego, c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, f) CV i list motywacyjny, g) kopie świadectw pracy, h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Wymiar czasu pracy ½ etatu. Okres zatrudnienia na czas realizacji w/w projektu
Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin
Dokumenty należy składać do dnia 16 lipca 2013 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 1 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin 6 Zastrzega się unieważnienie naboru bez podania przyczyny. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Więcej informacji udziela Pani Anna Kruk tel. (81) 75-18-770. Stanowisko współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka .
Dodano do BIP dnia 02-07-2013 15:54:55