Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. geodezji i planowania przestrzennego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Głusk
Data ogłoszenia
2013-07-29
Termin składania dokumentów
2013-08-08
Wymagane wykształcenie

1.Wykształcenie minimum średnie – o kierunku geodezyjnym lub wyższe o innym kierunku 2.Staż pracy – min. 3 lata, w tym na podobnym stanowisku – min. 1 rok

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania: a) wykształcenie min. średnie o kierunku geodezyjnym, lub wyższe o innym kierunku, b) staż pracy min. 3 lata ,w tym na podobnym stanowisku min. 1 rok, c) obywatelstwo polskie, d) pełna zdolność do czynności prawnych e ) korzystanie z pełni praw publicznych, f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, g) nieposzlakowana opinia h) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, i) znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami( Dz. U. Nr 102, z 2010r, poz. 651), ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne( Dz.U.z 2005r Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, j) znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz. U.z 2013r, poz. 267.), ustawy z dnia dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013r, poz. 594) k) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office 2. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych np. ( decyzji, postanowień itp.) b) umiejętność obsługi poczty elektronicznej, c) umiejętność obsługi urządzeń biurowych np. ( kserokopiarka, fax) d) zdolność analitycznego myślenia.

Zakres obowiązków

1. zakres zadań wykonywanych na stanowisku. a) wydawanie postanowień o podziale nieruchomości, b) przygotowywanie decyzji do zatwierdzenia podziału nieruchomości, c) zakładanie ksiąg wieczystych na grunty przejęte pod drogi gminne, d) prowadzenie rokowań w sprawie przejęcia na rzecz gminy dróg gminnych e) ustalanie opłaty adiacenckiej, f) ustalanie i nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości, g) prowadzenie procedury dotyczącej zbywania i nabywania nieruchomości na rzecz mienia gminnego h) prowadzenie procedury dotyczącej rozgraniczeń, i) współpraca z inspektorem budownictwa w sprawie opracowywania zmian miejscowego planu ,zagospodarowania przestrzennego, j) umiejętność interpretacji obowiązujących na terenie Gminy miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, b) kopia dowodu osobistego, c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, f) CV i list motywacyjny, g) kopie świadectw pracy, h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 08 sierpnia 2013 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 1 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin 6. Zastrzega się unieważnienie naboru bez podania przyczyny. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Więcej informacji udziela Pani Alina Kępa tel. (81) 75-18-711


Marta Pęcak

Wojciech Grela

Beata Baczewska

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 29-07-2013 14:11:54