Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. obsługi projektów unijnych pn.”Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Głusk” oraz „Renowacja zabytkowej Bramy – Wieży z dobudową i adaptacją na cele świetlicy kulturalno – turystycznej w Dominowie Gmina Głusk”

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2014-03-24
Termin składania dokumentów
2014-04-04
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania obowiązkowe: a) co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu projektami współfinansowanymi ze środków UE, b) co najmniej 3 – letnie doświadczenie w rozliczaniu środków z funduszy UE, c) praktyczna znajomość procedur związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka d) praktyczna znajomość procedur związanych z rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków UE, w tym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego oraz Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, e) podstawowa znajomość zasad rachunkowości, f) znajomość przepisów prawnych regulujących wdrażanie środków unijnych, g) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, h) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, i) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.) j) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office, k) obywatelstwo polskie, l) pełna zdolność do czynności prawnych, m) korzystnie z pełni praw publicznych, n) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o) nieposzlakowana opinia, p) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej, b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax), c) zdolność analitycznego myślenia, d) odporność na stres. e) znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków

Na stanowisku Specjalisty ds. obsługi, ewaluacji i promocji projektu nr POIG.08.03.00-06-040/12 pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Głusk” (1/2 etatu): 1. Bieżąca obsługa projektu i prowadzenie biura projektu w siedzibie Lidera projektu, 2. Stacjonarna obsługa interesantów, 3. Bieżący nadzór nad prowadzonymi działaniami promocyjnymi i ewaluacją, w szczególności prowadzenie badań ankietowych, 4. Stacjonarna współpraca przy organizacji szkoleń (punkt kontaktu), 5. Nadzór nad realizacją projektu, 6. Nadzór nad opracowywaniem wniosków o płatność, 7. Monitorowanie prawidłowego przebiegu projektu, 8. Przepływ informacji pomiędzy Liderem a Partnerem projektu, 9. Kontakty z Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektu 10. Archiwizacja dokumentacji projektowej, 11. Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu. Na stanowisku Inżyniera projektu nr 07/08-WND-RPLU.07.01.00-06-030/08 pn. „Renowacja zabytkowej Bramy – Wieży z dobudową i adaptacją na cele świetlicy kulturalno – turystycznej w Dominowie Gmina Głusk” (1/3 etatu): 1. Bieżąca obsługa projektu. 2. Nadzór nad realizacją projektu. 3. Nadzór nad finansowym rozliczeniem inwestycji. 4. Monitorowanie prawidłowego przebiegu projektu, kontrola i nadzór nad postępem prac zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym. 5. Nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 6. Sporządzanie dokumentów i opracowań niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi programowymi RPO. 7. Kontakty z Instytucjami zaangażowanymi w realizację projektu. 8. Archiwizacja dokumentacji projektowej. 9. Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu.

Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, b) kopia dowodu osobistego, c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, f) CV i list motywacyjny, g) kopie świadectw pracy, h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

Warunki pracy

Praca będzie wykonywana w siedzibie pracodawcy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %.

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1 20-388 Lublin

Uwagi

Wymiar czasu pracy 5/6 etatu. Okres zatrudnienia na czas realizacji w/w projektów. Dokumenty należy składać do dnia 04 kwietnia 2014 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 1 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1 20-388 Lublin. Zastrzega się unieważnienie naboru bez podania przyczyny. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Więcej informacji udziela Pani Anna Kruk tel. (81) 75-18-770. Stanowisko współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.


Magdalena Krystyna Sompor - Kulik
Uwagi
Kandydatka spełnia wymagania formalne określone w naborze na ww stanowisko. Posiada doświadczenie zawodowe zgodne z wymaganiami naboru, wykazała się dużą wiedzą ze znajomości przepisów prawnych dot. obsługi projektów unijnych.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 24-03-2014 10:24:37