Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. rozliczeń, monitoringu i sprawozdawczości projektu pn.

Jednostka ogłaszająca
Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk
Data ogłoszenia
2014-09-03
Termin składania dokumentów
2014-09-15
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania obowiązkowe: a) wykształcenie wyższe, doświadczenie w rozliczaniu i monitorowaniu projektów realizowanych przy udziale środków z funduszy UE w szczególności z EFS, minimum 1 projekt o podobnym charakterze, b) obywatelstwo polskie, c) pełna zdolność do czynności prawnych, d) korzystnie z pełni praw publicznych, e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, f) nieposzlakowana opinia, g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, h) znajomość przepisów prawnych regulujących wdrażanie środków unijnych, i) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kpa, ustawy Pzp j) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. decyzji, postanowień, itp.) k) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office. 2. Wymagania dodatkowe: a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej, b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax), c) zdolność analitycznego myślenia, d) odporność na stres, e) znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.

Zakres obowiązków

Rozliczanie, monitorowanie i przygotowanie sprawozdań w zakresie realizacji projektu finansowanego z funduszy UE pn.”Szkoły sukcesu Gminy Głusk” w szczególności : 1) Sporządzanie umów z wykonawcami, potencjalnymi kontrahentami, nauczycielami, 2) Przeprowadzanie zamówień zgodnie z Pzp, 3) Kontrola projektu, 4) Ewaluacja i monitorowanie rezultatów i produktów projektu, 5) Przygotowanie dokumentacji dot. sprawozdawczości, w tym PEFS, 6) Opracowanie dokumentacji księgowej projektu na potrzeby wniosku o płatność, 7) Udział w zarządzaniu finansowym projektem, 8) Udział w opracowaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną i finansową projektów, 9) Prowadzenie rozliczeń projektu zgodnie z wymogami Instytucji udzielających dofinansowania, 10) Prowadzenie korespondencji wewnętrznej związanej z przygotowaniem i realizacją projektu, 11) Analizowanie postępu finansowego realizacji projektu, 12)Współpraca z zespołem projektowym i księgowością, 13) Monitorowanie przepisów dotyczących prawidłowego rozliczenia projektu, 14) Kontrola prawidłowego wydatkowania środków i nadzór nad postępem finansowanej realizacji projektu, 15) Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej projektu wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów do zarchiwizowania, 16) Wykonywanie innych zadań niezbędnych dla prawidłowej realizacji projektu.

Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, b) kopia dowodu osobistego, c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, f) CV i list motywacyjny, g) kopie świadectw pracy, h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, doświadczenie w rozliczaniu projektów i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

Warunki pracy

Praca wykonywana w siedzibie Zamawiającego, Specjalista do spraw rozliczeń, monitoringu i sprawozdawczości projektu pn. „Szkoły sukcesu Gminy Głusk” realizowanego w ramach Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zatrudnienie na całym etacie na czas realizacji projektu tj. do dnia 30.06.2015 r.

Miejsce składania dokumentów

Samorządowy Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 15.09.2014 r. Decyduje data wpływu do SZEAS przy UG Głusk. Ofertę należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 206 lub wysłać na adres: Samorządowy Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Więcej informacji udziela Pani Anna Grzywaczewska, tel. (81) 75 18 130


Kamil Maliński
Uwagi
zam. Lublin

Mariola Combrzyńska
Uwagi
zam. Czerniejów

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 03-09-2014 10:32:55