Stanowisko ds. Pozyskiwania i Rozliczeń Środków Zewnętrznych
Wykształcenie wyższe
Wymagania obowiązkowe:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pochodzących z funduszy UE i innych funduszy pomocowych,
b) praktyczna znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów w ramach Krajowych i Regionalnych Programów Operacyjnych i innych funduszy pomocowych,
c) podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
d) podstawowa znajomość przepisów prawnych – „Prawo o zamówieniach publicznych”,
e) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kpa,
f) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)
g) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,
h) obywatelstwo polskie,
i) pełna zdolność do czynności prawnych,
j) korzystnie z pełni praw publicznych,
k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
l) nieposzlakowana opinia,
ł) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
c) zdolność analitycznego myślenia,
d) odporność na stres,
e) znajomość języka angielskiego.
- Wyszukiwanie dostępnych zewnętrznych źródeł finansowania projektów „ miękkich” oraz inwestycyjnych.
- Pozyskiwanie środków zewnętrznych na dofinansowanie projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych, w tym środków UE – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z założeniami naborów/konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Bieżąca obsługa projektów w okresie ich realizacji i trwałości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i postanowieniami zawartych umów, w tym m.in. w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i rozliczania, w szczególności m.in. sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdań.
- Nadzór nad prawidłową realizacją projektów i finansowym rozliczeniu.
- Monitorowanie prawidłowości przebiegu projektów, w tym w zakresie zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
- Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie umów z Wykonawcami, a także współpraca z nimi.
- Promocja i ewaluacja projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
- Współpraca z właściwymi Referatami U.G. Głusk.
- Współpraca prawidłowego utrzymywanie kontaktu prawidłowego Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów.
- Archiwizacja dokumentacji.
- Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektów.
1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, (w tym potwierdzające znajomość języka obcego).
i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.).
Pełny wymiar czasu pracy.
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin
Dokumenty należy składać do dnia 10 maja 2016 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 110 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zastrzega się unieważnienie naboru bez podania przyczyny. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test. Więcej informacji udziela Pani Anna Kruk -tel. (81) 75-18-770.
Dodano do BIP dnia 28-04-2016 10:23:55