Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. Pozyskiwania i Rozliczeń Środków Zewnętrznych

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2016-04-28
Termin składania dokumentów
2016-05-10
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:
a) co najmniej 3-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków pochodzących z funduszy UE i innych funduszy pomocowych,

b) praktyczna znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem                    i  rozliczaniem projektów w ramach Krajowych i Regionalnych Programów Operacyjnych i innych funduszy pomocowych,

c) podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
d) podstawowa znajomość przepisów prawnych – „Prawo o zamówieniach publicznych”,
e) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kpa, 
f) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. uchwał, decyzji, postanowień, itp.)
g) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,

h) obywatelstwo polskie,
i) pełna zdolność do czynności prawnych,
j) korzystnie z pełni praw publicznych,
k) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
l) nieposzlakowana opinia,
ł) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi poczty elektronicznej,
b) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarki, fax),
c) zdolność analitycznego myślenia,
d) odporność na stres,

e) znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków
  1. Wyszukiwanie dostępnych zewnętrznych źródeł finansowania projektów „ miękkich” oraz inwestycyjnych.
  2. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na dofinansowanie projektów „miękkich” oraz inwestycyjnych, w tym środków UE – opracowywanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej zgodnie   z założeniami naborów/konkursów, obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  3. Bieżąca obsługa projektów w okresie ich realizacji i trwałości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i postanowieniami zawartych umów, w tym m.in. w zakresie sprawozdawczości, monitoringu i rozliczania, w szczególności m.in. sporządzanie wniosków o płatność, sprawozdań.
  4. Nadzór nad prawidłową realizacją projektów i finansowym rozliczeniu.
  5. Monitorowanie prawidłowości przebiegu projektów, w tym               w zakresie zgodności z harmonogramami rzeczowo-finansowymi.
  6. Weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentacji księgowej projektów, sporządzanie opisów dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  7. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie umów z Wykonawcami, a także współpraca z nimi.
  8. Promocja i ewaluacja projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi.
  9. Współpraca z właściwymi Referatami U.G. Głusk.
  10. Współpraca prawidłowego utrzymywanie kontaktu prawidłowego Instytucjami uczestniczącymi we wdrażaniu projektów.
  11. Archiwizacja dokumentacji.
  12. Inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektów.
Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia  dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, (w tym potwierdzające znajomość języka obcego).
i)dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz.2135 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 10 maja  2016 r. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie w pokoju nr 110 lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Lublin 6. Zastrzega się unieważnienie naboru bez podania przyczyny. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test. Więcej informacji udziela Pani Anna Kruk -tel. (81) 75-18-770.


Magdalena Nowacka

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 28-04-2016 10:23:55