Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Lublin Dominów
Data ogłoszenia
2021-01-05
Termin składania dokumentów
2021-01-18
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania obowiązkowe :
  • Wykształcenie wyższe.
  • Co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282).
  • Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz KPA.
  • Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
  1. Wymagania dodatkowe :
  • Dodatkowo preferowane studia podyplomowe, szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
  • Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym.
Zakres obowiązków
  1. Obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Gminy i jej organów, w tym :

- organizowanie i przygotowywanie posiedzeń,

- opracowanie materiałów z obrad,

- prowadzenie rejestru uchwał, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i zapytań radnych,

- czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji oraz interpelacji i wniosków radnych

  1. Udział w opracowaniu projektów uchwał Rady Gminy i przedstawienie ich Wójtowi Gminy,
  2. Współdziałanie z Przewodniczącymi właściwych Komisji Rady Gminy w zakresie:

– zapewnienie udziału Komisji Rady Gminy w przygotowaniu projektów ważniejszych uchwał, projektów aktów zawierających przepisy prawa miejscowego,

- zapewnienie udziału odpowiednich Komisji Rady Gminy w przeprowadzeniu kontroli na ich terenie, rozpatrywanie ich wyników oraz ustalenie środków działania,

4. Prowadzenie zbioru obowiązujących aktów normatywnych,

5. Prowadzenie ewidencji wydanych odznak i legitymacji radnego.

6. Organizowanie i obsługa narad i konferencji zwoływanych przez Przewodniczącego Rady Gminy.

7. Przedkładanie Wojewodzie uchwał Rady Gminy w ciągu 7 dni od daty ich podjęcia.

8. Współpraca z lokalnymi środkami masowego przekazu w zakresie zleconym przez Radę Gminy.

9. Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady Gminy przy przyjmowaniu skarg i wniosków od mieszkańców Gminy, prowadzenie rejestru spraw zgłoszonych oraz podejmowanie działań celem ich załatwienia.

10. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw Radnych i członków Komisji Rady Gminy, a w szczególności wynikających z ochrony stosunku pracy Radnych i przygotowanie projektu decyzji wójta w tych sprawach.

11. Zapewnienie przygotowania materiałów na spotkania Radnych z wyborcami, obsługi tych spotkań, rejestrowanie wniosków oraz postulatów wyborców.

12. Wykonywanie czynności techniczno – organizacyjnych związanych z powoływaniem przez Radę Gminy doraźnych zespołów kontrolnych.

13. Opracowywanie danych statystycznych o działalności Rady Gminy, składach osobowych Rady i Komisji oraz o zmianach w nich zachodzących.

14. Podejmowanie w zakresie zleconym przez Wójta Gminy czynności wynikających ze współdziałania Rady Gminy i jej organów z organizacjami społeczno – politycznymi i samorządami a w szczególności :

- utrzymanie stałych kontaktów z tymi organizacjami,

- przekazywanie informacji o ważniejszych zamierzeniach Rady Gminy oraz wynikach pracy Rady i jej organów,

- przygotowywanie od strony organizacyjnej wspólnych działań, narad itp.

15. Organizowanie, w zakresie wskazanym przez Radę Gminy, przeprowadzenia konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości.

16. Opracowywanie na zlecenie Rady Gminy materiałów i informacji oraz wniosków dotyczących działalności organów samorządu terytorialnego oraz poszanowania ich samodzielności działania.

17. Protokołowanie sesji i szkoleń sołtysów.

18. Prowadzenie rejestru wniosków i postulatów zgłoszonych na  sesjach sołtysów i zebraniach wiejskich.

19. Przygotowywanie informacji o realizacji wniosków i postulatów.

20. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy.

21. Promocja Gminy Głusk w zakresie gromadzenia dokumentacji fotograficznej i materiałów tekstowych związanych z uroczystościami i innymi wydarzeniami, mającymi miejsce na terenie Gminy.

Wymagane dokumenty
  1. CV i list motywacyjny,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wyższe wykształcenie,
  3. kopie świadectw pracy potwierdzające co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. kopia  dowodu osobistego,
  5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie dyplomów, szkoleń, kursów itp.),
  9. dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn.    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20 - 388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 18 stycznia 2021 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771,


Wioletta Plichta

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 05-01-2021 14:41:59