Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy
Wykształcenie wyższe
- Wymagania obowiązkowe :
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282).
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych oraz KPA.
- Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
- Wymagania dodatkowe :
- Dodatkowo preferowane studia podyplomowe, szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
- Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku pracy o podobnym zakresie tematycznym.
- Obsługa kancelaryjno – biurowa Rady Gminy i jej organów, w tym :
- organizowanie i przygotowywanie posiedzeń,
- opracowanie materiałów z obrad,
- prowadzenie rejestru uchwał, wniosków i opinii komisji oraz interpelacji i zapytań radnych,
- czuwanie nad terminowym załatwianiem wniosków komisji oraz interpelacji i wniosków radnych
- Udział w opracowaniu projektów uchwał Rady Gminy i przedstawienie ich Wójtowi Gminy,
- Współdziałanie z Przewodniczącymi właściwych Komisji Rady Gminy w zakresie:
– zapewnienie udziału Komisji Rady Gminy w przygotowaniu projektów ważniejszych uchwał, projektów aktów zawierających przepisy prawa miejscowego,
- zapewnienie udziału odpowiednich Komisji Rady Gminy w przeprowadzeniu kontroli na ich terenie, rozpatrywanie ich wyników oraz ustalenie środków działania,
4. Prowadzenie zbioru obowiązujących aktów normatywnych,
5. Prowadzenie ewidencji wydanych odznak i legitymacji radnego.
6. Organizowanie i obsługa narad i konferencji zwoływanych przez Przewodniczącego Rady Gminy.
7. Przedkładanie Wojewodzie uchwał Rady Gminy w ciągu 7 dni od daty ich podjęcia.
8. Współpraca z lokalnymi środkami masowego przekazu w zakresie zleconym przez Radę Gminy.
9. Obsługa dyżurów Przewodniczącego Rady Gminy przy przyjmowaniu skarg i wniosków od mieszkańców Gminy, prowadzenie rejestru spraw zgłoszonych oraz podejmowanie działań celem ich załatwienia.
10. Czuwanie nad zabezpieczeniem praw Radnych i członków Komisji Rady Gminy, a w szczególności wynikających z ochrony stosunku pracy Radnych i przygotowanie projektu decyzji wójta w tych sprawach.
11. Zapewnienie przygotowania materiałów na spotkania Radnych z wyborcami, obsługi tych spotkań, rejestrowanie wniosków oraz postulatów wyborców.
12. Wykonywanie czynności techniczno – organizacyjnych związanych z powoływaniem przez Radę Gminy doraźnych zespołów kontrolnych.
13. Opracowywanie danych statystycznych o działalności Rady Gminy, składach osobowych Rady i Komisji oraz o zmianach w nich zachodzących.
14. Podejmowanie w zakresie zleconym przez Wójta Gminy czynności wynikających ze współdziałania Rady Gminy i jej organów z organizacjami społeczno – politycznymi i samorządami a w szczególności :
- utrzymanie stałych kontaktów z tymi organizacjami,
- przekazywanie informacji o ważniejszych zamierzeniach Rady Gminy oraz wynikach pracy Rady i jej organów,
- przygotowywanie od strony organizacyjnej wspólnych działań, narad itp.
15. Organizowanie, w zakresie wskazanym przez Radę Gminy, przeprowadzenia konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości.
16. Opracowywanie na zlecenie Rady Gminy materiałów i informacji oraz wniosków dotyczących działalności organów samorządu terytorialnego oraz poszanowania ich samodzielności działania.
17. Protokołowanie sesji i szkoleń sołtysów.
18. Prowadzenie rejestru wniosków i postulatów zgłoszonych na sesjach sołtysów i zebraniach wiejskich.
19. Przygotowywanie informacji o realizacji wniosków i postulatów.
20. Prowadzenie kasy Urzędu Gminy.
21. Promocja Gminy Głusk w zakresie gromadzenia dokumentacji fotograficznej i materiałów tekstowych związanych z uroczystościami i innymi wydarzeniami, mającymi miejsce na terenie Gminy.
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wyższe wykształcenie,
- kopie świadectw pracy potwierdzające co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- kopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie dyplomów, szkoleń, kursów itp.),
- dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)”.
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20 - 388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 18 stycznia 2021 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.
Więcej informacji udziela Pan Bogusław Kukuryk Tel 81 75 18 771,
Dodano do BIP dnia 05-01-2021 14:41:59