Stanowisko pracy ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi
Wyższe
Wymagania obowiązkowe:
a) co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
b) praktyczna znajomość przepisów prawnych – ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
c) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
d) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych,
g) korzystanie z pełni praw publicznych,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
i) nieposzlakowana opinia,
j) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarkia, fax),
b) zdolność analitycznego myślenia,
c) odporność na stres,
d) prawo jazdy kat. B
- Aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
- Przyjmowanie i powadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
- Księgowanie wpłat za odpady.
- Prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz należności z tytułu podatków i opłat lokalnych – współpraca z referatem finansowo - księgowym.
- Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań finansowych.
- Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem PSZOK, w tym kontrola limitów odpadów przyjmowanych na PSZOK.
- Współudział przy monitoringu prawidłowości realizacji umowy na odbiór odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych i innych zebranych w formie „wystawki”, prawidłowość wystawianych sprawozdań oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).
- Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
- Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowywanie SIWZ do zamówienia.
- Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
- Prowadzenie kampanii edukacyjno – informacyjnej wśród mieszkańców gminy dotyczącej prawidłowej segregacji odpadów komunalnych.
- Współudział w opracowaniu informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
- Załatwianie spraw związanych z odbiorem i utylizacją azbestu.
- Współpraca przy obsłudze systemu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
- Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 14 października 2022 r. (piątek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Dominów.
Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Więcej informacji udziela Pan Adam Kuna – Zastępca Wójta Gminy oraz Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy.
Dodano do BIP dnia 04-10-2022 12:42:33