Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2022-10-04
Termin składania dokumentów
2022-10-14
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania obowiązkowe:

a) co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego (art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Dz. U. z 2022 r. poz. 530),

b)  praktyczna znajomość przepisów prawnych – ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, 

c) umiejętność sporządzania i analizy dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)

d) umiejętność obsługi pakietu programów biurowych m.in. MS Office,

e) obywatelstwo polskie,

f) pełna zdolność do czynności prawnych,

g) korzystanie z pełni praw publicznych,

h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,

i) nieposzlakowana opinia,

j) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność obsługi urządzeń biurowych (np. kserokopiarkia, fax),
b) zdolność analitycznego myślenia,
c) odporność na stres,

d) prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków
  1. Aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.
  2. Przyjmowanie i powadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 
  3. Księgowanie wpłat za odpady.
  4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych dotyczących opłat i kar naliczonych z tytułu prowadzonej gospodarki odpadami komunalnymi oraz należności z tytułu podatków i opłat lokalnych – współpraca z referatem finansowo - księgowym.
  5. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań finansowych.
  6. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem PSZOK, w tym kontrola limitów odpadów przyjmowanych na PSZOK.
  7. Współudział przy monitoringu prawidłowości realizacji umowy na odbiór odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów z PSZOK, odbiór odpadów wielkogabarytowych i innych zebranych w formie „wystawki”, prawidłowość wystawianych sprawozdań oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).
  8. Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.
  9. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowywanie SIWZ do zamówienia.
  10. Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.
  11. Prowadzenie kampanii edukacyjno – informacyjnej wśród mieszkańców gminy dotyczącej prawidłowej segregacji odpadów komunalnych.
  12. Współudział w opracowaniu informacji do zamieszczenia na stronach internetowych gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.
  13. Załatwianie spraw związanych z odbiorem i utylizacją azbestu.
  14. Współpraca przy obsłudze systemu Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
  15. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
Wymagane dokumenty

1.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
a) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
b) kopia  dowodu osobistego,
c) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
d) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
e) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
f) CV i list motywacyjny,
g) kopie świadectw pracy,
h) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
i) dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 14 października 2022 r. (piątek) do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. obsługi gospodarki odpadami komunalnymi” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, Dominów, 20-388 Dominów.

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Kandydaci spełniający wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Więcej informacji udziela Pan Adam Kuna – Zastępca Wójta Gminy oraz Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy.

Załączniki
  • pdf 287 KB pobrano: 129 razy

  • Wybrany kandydat
    Sylwia Hamera

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Sylwia Hamera spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. W teście kwalifikacyjnym jak i w rozmowie kwalifikacyjnej wykazała się gruntowną znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku o które aplikowała.
    Sylwia Hamera

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 04-10-2022 12:42:33