Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. realizacji projektów UE w Biurze Zarządzania Projektami z Funduszy Unii Europejskiej i innych środków zewnętrznych w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2025-03-20
Termin składania dokumentów
2025-03-31
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu, doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres,
2. Umiejętności zawodowe: znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
3. Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office,
4. Posiadanie obywatelstwa polskiego,
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. Nieposzlakowana opinia,
8. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku.
9. Doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane doświadczenie w projektach związanych z OZE lub społecznościami energetycznymi; doświadczenie w pracy z różnorodnym interesariuszem i koordynacji zespołów projektowych,
10. Znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami, zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, zarządzanie ryzykiem, znajomość przepisów i regulacji dotyczących OZE oraz społeczności energetycznych.

Zakres obowiązków

Zadania związane z realizacją projektu  „Społeczność energetyczna na obszarze gmin Głusk, Mełgiew, Jabłonna i Wólka”  w ramach Inwestycji B2.2.2/G1.1.2 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): Instalacje OZE realizowane przez społeczności energetyczne Część A (wsparcie przedinwestycyjne.

1.    Zadania główne:
1)    koordynacja działań projektowych,
2)    opracowywanie i aktualizacja harmonogramu działań projektowych,
3)    monitorowanie postępów prac i zapewnianie zgodności z założonym harmonogramem i budżetem,
4)    organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań zespołu projektowego,
5)    przygotowanie i realizacja promocji działań projektowych,
6)    współpraca z interesariuszami,
7)    utrzymywanie komunikacji z poszczególnymi Referatami Urzędu Gminy oraz partnerami projektu, w tym instytucjami samorządowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi,
8)    koordynacja działań z interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia i zgodności projektowych inicjatyw,
9)    udzielanie wsparcia zespołowi projektowemu w zakresie merytorycznym, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, analiz, raportów i prezentacji,
10)    śledzenie trendów i najlepszych praktyk w zakresie społeczności energetycznych i OZE,
11)    wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.
2.    Zadania pomocnicze:
1)    organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących społeczności energetycznych OZE,
2)    kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych oraz bieżąca obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych,
3.    Zadania okresowe:
1)    monitorowanie wskaźników realizacji projektu i ocena efektywności działań,
2)    identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.

Wymagane dokumenty

1). kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe

2). kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o   ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

3). kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
4). kopia  dowodu osobistego

5). oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

6). oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

7). oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

8). CV i list motywacyjny

9). Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Warunki pracy
  1. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy, tj. 1/2 etatu,
  2. Zadaniowy system czasu pracy z możliwością jej wykonywania poza siedzibą Urzędu Gminy,
  3. Umowa o pracę na czas określony do 30 czerwca 2025 r. 
  4. Praca biurowa, wykonywana przed monitorem,
  5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy Głusk.

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Głusk w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy składać do dnia 31 marca 2025 r. do godz.15.00, decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy: Specjalista ds. realizacji projektów  UE” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk,  ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.

Uwagi

Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

Więcej informacji udziela Pani  Agnieszka Potępska  - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji  tel. 81 75 99 400 oraz Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 75 18 771.

Załączniki
  • pdf 124 KB pobrano: 15 razy
  • pdf 36 KB pobrano: 73 razy

  • Wybrany kandydat
    Magdalena Rynkun

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Magdalena Rynkun spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Ponadto wykazała się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku o które aplikowała.
    Magdalena Rynkun

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 20-03-2025 13:12:15