Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. budownictwa

Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Głusk ul. Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2025-05-26
Termin składania dokumentów
2025-06-16
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe 

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania obowiązkowe:

• Wykształcenie wyższe techniczne,

• Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz KPA.

• prawo jazdy kat. B

• Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).

2. Wymagania dodatkowe:

• Dodatkowo preferowane szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.

Zakres obowiązków

1. Weryfikacja kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót dotyczących remontów

i inwestycji gminnych.

2. Nadzór i rozliczanie inwestycji gminnych i remontów.

3. Weryfikacja, ocena i wskazanie korekt zlecanych do opracowania podmiotom zewnętrznym projektów budowlanych i dokumentacji technicznych.

4. Udział w przeprowadzaniu postępowań środowiskowych

5. Udział w przygotowywaniu określonych wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, oraz nadzór nad ich realizacją i udział przy rozliczaniu w przypadku otrzymania środków.

6. Sporządzanie i analiza dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)

7. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy prowadzącymi procedury zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

8. Stosowanie regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Gminie Głusk, których wartość netto jest niższa od kwoty 130 000 zł.

9. Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska.

10. Obsługa interesantów.

Wymagane dokumenty

1.    CV i list motywacyjny,

2.    Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

3.    Kopia dowodu osobistego,

4.     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

5.    Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,

6.    Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7.    Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie zaświadczeń o udziale w szkoleniach, kursach itp.),

8.  Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)”.

Warunki pracy

Pełny wymiar czasu pracy

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik wynosi 0 %

Miejsce składania dokumentów

Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów

Uwagi

Dokumenty należy składać do dnia 16 czerwca 2025 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test z wiedzy na temat znajomości wymienionych przepisów prawa (I etap) oraz na rozmowę kwalifikacyjną (II etap).

Więcej informacji udziela Pan Łukasz Wójtowicz–Zastępca Wójta Gminy tel. 81 7519713 oraz Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 7518771,

Załączniki
  • pdf 124 KB pobrano: 37 razy
  • pdf 35,7 KB pobrano: 69 razy

  • Wybrany kandydat
    Kinga Popielarczyk

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Kinga Popielarczyk spełnia wszystkie wymagania formalne stawiane kandydatom w ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. Zarówno w teście kwalifikacyjnym jak i w rozmowie uzyskała najwyższą ilość punktów, wykazując się znajomością zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków na stanowisku o które aplikowała.
    Konrad Pucek

    Kinga Popielarczyk

    Piotr Maciąg

    Emilia Wójcik

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
    Dodano do BIP dnia 08-05-2025 11:48:40