Stanowisko pracy ds. budownictwa
Wykształcenie wyższe
1. Wymagania obowiązkowe:
• Wykształcenie wyższe techniczne,
• Znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Ustawy o samorządzie gminnym, Ustawy o pracownikach samorządowych oraz KPA.
• prawo jazdy kat. B
• Obsługa komputera, w tym pakietów biurowych (word, excel).
2. Wymagania dodatkowe:
• Dodatkowo preferowane szkolenia i kursy o tematyce związanej z zakresem czynności dla niniejszego stanowiska pracy.
1. Weryfikacja kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót dotyczących remontów
i inwestycji gminnych.
2. Nadzór i rozliczanie inwestycji gminnych i remontów.
3. Weryfikacja, ocena i wskazanie korekt zlecanych do opracowania podmiotom zewnętrznym projektów budowlanych i dokumentacji technicznych.
4. Udział w przeprowadzaniu postępowań środowiskowych
5. Udział w przygotowywaniu określonych wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, oraz nadzór nad ich realizacją i udział przy rozliczaniu w przypadku otrzymania środków.
6. Sporządzanie i analiza dokumentów urzędowych (np. pism, decyzji, postanowień, projektów uchwał, itp.)
7. Współpraca z pracownikami Urzędu Gminy prowadzącymi procedury zamówień publicznych zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Stosowanie regulaminu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych w Gminie Głusk, których wartość netto jest niższa od kwoty 130 000 zł.
9. Archiwizacja dokumentów i sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie swojego stanowiska.
10. Obsługa interesantów.
1. CV i list motywacyjny,
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. Kopia dowodu osobistego,
4. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z wymaganiami dodatkowymi (kopie zaświadczeń o udziale w szkoleniach, kursach itp.),
8. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)”.
Pełny wymiar czasu pracy
Wskaźnik wynosi 0 %
Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów
Dokumenty należy składać do dnia 16 czerwca 2025 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa” w pokoju nr 110 (Sekretariat) lub wysłać na adres: Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów. Zgodnie z art. 15 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru. Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test z wiedzy na temat znajomości wymienionych przepisów prawa (I etap) oraz na rozmowę kwalifikacyjną (II etap).
Więcej informacji udziela Pan Łukasz Wójtowicz–Zastępca Wójta Gminy tel. 81 7519713 oraz Pan Bogusław Kukuryk – Sekretarz Gminy tel. 81 7518771,
Dodano do BIP dnia 08-05-2025 11:48:40