Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. zamówień publicznych w GOPS Głusk

Jednostka ogłaszająca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Data ogłoszenia
2012-04-25
Termin składania dokumentów
2012-05-15
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • znajomość procedur ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i wydanych do tej ustawy aktów wykonawczych,
  • biegła znajomość obsługi komputera
Zakres obowiązków
  • przygotowywanie planów zamówień publicznych oraz rocznych sprawozdań z udzielanych zamówień publicznych w ramach środków EFS,
  • przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod względem formalno-prawnym,
  • prowadzenie dokumentacji udzielanych zamówień,
  • opracowywanie projektów umów,
  • dbałość o prawidłowość i kompletność dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • przedstawianie na bieżąco Koordynatorowi i Kierownikowi GOPS sprawozdań ustnych o stanie realizacji zadań
  • wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu, zgodnie z potrzebami oraz możliwościami.
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia powyżej 14.000 Euro. 
Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dowodu osobistego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • życiorys i list motywacyjny

 Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje umiejętności,
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy

Umowa o dzieło

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Umowa o dzieło

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą (decyduje data wpływu do Ośrodka) w terminie do 15.05.2012 r. pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Głusk ul. Miodowa 1, 20-388 Lublin


Kostyra Piotr

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Bogusław Kukuryk
Dodano do BIP dnia 25-04-2012 09:37:12