Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Głusk

Logo - Urząd Gminy Głusk

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko pracy ds. kadr i płac

Jednostka ogłaszająca
Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk Rynek 1 20-388 Dominów
Data ogłoszenia
2020-03-05
Termin składania dokumentów
2020-03-20
Wymagane wykształcenie

wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. 1.    Wymagania obowiązkowe:

1)    Wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy.

2)    Praktyczna znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA.

3)    Umiejętność biegłej obsługi komputera oraz pakietów biurowych (Word, Excel).

 

4)    Wymagania dodatkowe:

  1. Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne.
  2. Preferowane doświadczenie i staż pracy na stanowisku związanym z naliczaniem płac                              i prowadzeniem kadr  w jednostkach oświatowych  (szkołach),
  3. Znajomość przepisów:

- Ustawy Karta Nauczyciela,

- Prawa pracy (Kodeks Pracy),

           4.  Obsługa programu płacowo-kadrowego np. Vulcan,

 

           5. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania pracy własnej.

 

 

 3.  Zakres obowiązków:

1)    sporządzanie list płac jednostek  obsługiwanych (szkół) ;

2)    prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej jednostki SZEAS przy UG Głusk,

3)    prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z ZUS (zwolnienia lekarskie, deklaracje, RP-7, Z-3, itp.);

4)    prowadzenie dokumentacji i rozliczeń z US;

5)    prowadzenie sprawozdawczości GUS;

6)    wypłata świadczeń z ZFŚS;

7)    prowadzenie zbioru danych zmodernizowanego Systemu Informacji Oświatowej,

8)    prowadzenie rejestru żłobków i ewidencji przedszkoli niepublicznych

9)    archiwizowanie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem;

 

       4.  Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

2)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

3)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych;

4)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;

5)    CV i list motywacyjny;

6)    kopie świadectw pracy;

7)    inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności związane z  wymaganiami dodatkowymi (kopie dyplomów, szkoleń, kursów itp.),

8)    dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja  2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.)”.

 

       5. Warunki pracy: pełny wymiaru czasu pracy.

 

       6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik wynosi 0 %.

       7. Miejsce składania dokumentów: Samorządowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół 

       Przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin.

 

       8. Uwagi: Dokumenty należy składać do dnia 20 marca 2020 r. do godz. 15.00. Decyduje data wpływu do Samorządowego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkól przy Urzędzie Gminy Głusk. Ofertę można złożyć osobiście w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko pracy ds. kadr  i płac” w pokoju nr 206 lub wysłać na adres: Samorządowy Zespół  Ekonomiczno-Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów, ul. Rynek 1,  20-388 Lublin

 

       Zgodnie z art. 15 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych                      (     tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) zastrzega się prawo do unieważnienia naboru.

 

       Kandydaci spełniający wymogi zawarte w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na pisemny test.

 

       Więcej informacji udziela  Pani Anna Grzywaczewska  tel. 81 75 18 130.

 

 

 

 

 

 

 

 

.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tomasz Gorzel
Dodano do BIP dnia 05-03-2020 14:57:12